بازاریابی

شروع موضوع توسط Nazanin ‏3/8/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجم: برایان تریسی/ صبا حقیقی

    شیوه ها و تکنیک های کاربردی بازاریابی و فروش

    9e12648c8e0ed3060ebd2a7c7a12e971.jpg
    موفقیت یا شکست شما در کسب و کارتان ، به موفقیت یا شکست در تلاش هایتان در بازاریابی بستگی دارد .

    اگر بتوانید خواسته و نیاز مشتریان خود را شناسایی و آنها را برآورده کنید ، به نتایجی شگفت انگیز دست خواهید یافت .

    این راهنمای حیاتی که برگرفته از قدرت تشخیص برایان تریسی در تجارت است ، بیست و یک نظریه ی قدرتمند را شامل می شود که می توانید با به کار گیری آنها بلافاصله نتایج بازاریابی راهبردی خود را بهبود ببخشید .

    کتاب بازاریابی برایان تریسی ، کاربردی به همراه راهبردهای بازاریابی آزمایش شده در طول زمان ، به شما نشان می دهد که چگونه بر رقبا غلبه کنید . فروش و سود را افزایش دهید و در بخش ، بازار مربوط به شغلتان تسلط یابید .

    فهرست مطالب :
    - هدف از کسب و کار
    - چهار روش برای بازاریابی موفق
    - سه پرسش اساسی در بازاریابی
    - تحقیقات بازار و هوش بازار
    - بازاریابی مشتری محور
    - چرا افراد خرید می کنند
    - تحلیل رقابتی
    - دستیابی به مزیت رقابتی
    - ترکیب بازاریابی
    - راهبردهای موفقیت یابی
    - چهار اصل راهبرد بازاریابی
    - انتخاب میدان جنگ
    - اصول نظامی راهبرد بازاریابی
    - فنون انحراف و انصراف بازاریابی
    - راهبرد « اول از همه و بیشتر از همه » را به کار ببرید
    - از راهبرد « در جایی که نیستند …….
    - بر موفقیت بازار مسلط شوید
    - راهبردهای توسعه ی بازاریابی خلاق
    - از روش های دیگر فروش استفاده کنید
    - چهار روش برای تغییر کسب و کارتان

    انتشارات لیوسا