نویسنده/ مترجم: برایان تریسی/ صبا حقیقی شیوه ها و تکنیک های کاربردی بازاریابی و فروش موفقیت یا شکست شما در کسب و کارتان ، به موفقیت یا شکست در تلاش هایتان در بازاریابی بستگی دارد . اگر بتوانید خواسته و نیاز مشتریان خود را شناسایی و آنها را برآورده کنید ، به نتایجی شگفت انگیز دست خواهید یافت . این راهنمای حیاتی که برگرفته از قدرت تشخیص برایان تریسی در تجارت است ، بیست و یک نظریه ی قدرتمند را شامل می شود که می توانید با به کار گیری آنها بلافاصله نتایج بازاریابی راهبردی خود را بهبود ببخشید . کتاب بازاریابی برایان تریسی ، کاربردی به همراه راهبردهای بازاریابی آزمایش شده در طول زمان ، به شما نشان می دهد که چگونه بر رقبا غلبه کنید . فروش و سود را افزایش دهید و در بخش ، بازار مربوط به شغلتان تسلط یابید . فهرست مطالب : - هدف از کسب و کار - چهار روش برای بازاریابی موفق - سه پرسش اساسی در بازاریابی - تحقیقات بازار و هوش بازار - بازاریابی مشتری محور - چرا افراد خرید می کنند - تحلیل رقابتی - دستیابی به مزیت رقابتی - ترکیب بازاریابی - راهبردهای موفقیت یابی - چهار اصل راهبرد بازاریابی - انتخاب میدان جنگ - اصول نظامی راهبرد بازاریابی - فنون انحراف و انصراف بازاریابی - راهبرد « اول از همه و بیشتر از همه » را به کار ببرید - از راهبرد « در جایی که نیستند ……. - بر موفقیت بازار مسلط شوید - راهبردهای توسعه ی بازاریابی خلاق - از روش های دیگر فروش استفاده کنید - چهار روش برای تغییر کسب و کارتان انتشارات لیوسا