نویسنده: مهدی شهریاری نویسنده در این کتاب به معرفی فناوریهای نوین مؤثر در موفقیت کسب و کار میپردازد. نویسنده در این کتاب در زمینه روشهای موفقیت در کسب و کار و فروش به موارد شخصی از قبیل نحوه جذب مشتریان و راههای تکمیل آن و نیز نحوه ارائه یک سخنرانی ایدهآل نیز اشاره میکند. به علاوه وی اطلاعات کاملی نیز درباره کاربرد فناوریهای روز همچون سایتهای اینترنتی مرتبط با کسب و کار در موفقیت شغلی ارائه میکند. این معرفی در قالب 50 قانون در پنج زیرگروه «اعتماد به نفس»، «اثر شخصیت مثبت»، «اجرای برجسته»، «ارتباط پویا» و «رقابت بین فردی» ارائه میشود. انتشارات فکرآذین