مدیریت فرآیند انگیزش (راهنمایی برای مدیران)

شروع موضوع توسط Nazanin ‏1/9/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجم: توویلا دیل/ بهزاد رمضانی

    روش های ایجاد انگیزش در دیگران

    5f760b4a6a322c647bda56d84666617b.jpg
    به طور خلاصه می توان گفت محور اصلی انگیزش، ارائه مواردی است که افراد از کار کردن انتظار دارند. به عبارتی دیگر شما هر چه بیشتر خواسته های افرادتان را برآورده کنید، انتظارات شما از آنها نیز بیشتر برآورده می شود. این نتظارات چیزی جز بهره وری، کیفیت و خدمات بهتر نیست.

    این کتاب سعی در توصیف اولویتها و نیازهای کارکنان از کارشان دارد و به شما می گوید که چگونه محیطی خلق کنید تا آنها بتوانند بهترین عملکردهای خود را در آن موقعیت به ظهور برسانند.

    کتاب مدیریت فرآیند انگیزش با توجه به نقش مهمی که انگیزش در جذب افراد و سهیم کردن آنها در کارها دارد سعی می نماید تا افراد نه تنها به حق و حقوق خود بلکه با مسئولیت های محوله نیز آشنا شوند و محیط مناسبی فراهم شود تا افراد از روی اعتقاد کار را دنبال کنند و پیوسته خلاقیت های خود را بروز دهند.

    کتاب با توجه به اینکه انگیزش نیروی تمایلات درونی جهت داری است که افراد را به فعالیت های مختلف سوق می دهد، طبیعت و کاربرد انگیزش را به مدیران معرفی می نماید تا با استفاده از آنها کارکنان خود را در جهت ارضای مراتب نیازهای خود یاری دهند و نیروی کاری آگاه، فعال و خلاقی پرورش دهند.

    انتشارات دایره