چگونه مشتریان خود را شگفت زده کنیم

شروع موضوع توسط Nazanin ‏15/9/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجم: دانیل زانتی/ مصطفی صالحی نژاد

    روش های کارآمد برای جذب مشتری

    e11dd9a3f56fecab478bf384668819b3.jpg
    در این کتاب شما با نمونه‌هایی واقعی مواجه می‌شوید، از قبیل:
    یک هتل در سیدنی که به مهمان‌هایش یک ماهی قرمز می‌دهد که می‌توانند در مدت اقامتشان در هتل، آن را در اطاقشان نگهداری کنند.
    یک داندان‌پزشک در آلمان دستکش‌هایی با طعم نعناع می‌پوشد.
    یک فروشگاه لباس مردانه در سوئیس که سایز مشتریان فراموشکارش در رایانه نگهداری می‌کند.

    این کتاب به شما کمک می‌کند تا آن نکته قابل توجه و انحصاری شرکت خود را بشناسید و یک روش شگفت‌انگیز برای جذب مشتری برای شرکت‌تان به شما ارائه می‌دهد.

    انتشارات نسل نواندیش