ویسندگان: محسن علیزاده طباطبایی، لیلا میرقادری رویکردی جدید در فنون مذاکره در کلاسها و دوره های آموزش و کارآموزی های کسب و کار ، در کشورهای مختلف بسیار شنیده ایم که "کیفیت زندگی شما به کیفیت ارتباطات شما بستگی دارد" اما کمتر جواب داده اند که کیفیت ارتباطات به چه معناست؟ به چه ارتباطی می گویند با کیفیت؟ و به چه ارتباطی می گویند بی کیفیت؟ و اساساً منظوز از ارتباط چیست؟ در این کتاب سعی داریم مفهومی جدید از مذاکره را که به تحقیق می تواند از ارتباط کیفی سرچشمه بگیرد معرفی کنیم. خوانندگان عزیز پس از مطالعه فصل های کتاب قدم به قدم به دنیای جدیدی به نام "ارتباط بهره ور جامع" و "مذاکره ناب" وارد می شوند. در این کتاب با تئوری "مذاکره ناب" که اولین بار توسط در دنیای مدیریت مطرح شده آشنا می شویم. مذاکره ناب صرفاً به دنبال نتیجه گرفتن سریع در جلسه مذاکره ، تکنیک های هنگام مذاکره ، ترسیم یک "نقشه راه" و "برنامه راهبردی" در جلسه مذاکره نیست. بلکه مذاکره ناب به دنبال آن است که انسان حتی قبل از مذاکره نیز "ناب" شود ، ارتباطات صحیح و کیفی ایجاد کند ، هدفش و فلسفه وجودی خودش و سازمانش را کسف کند سپس وارد جلسه مذاکره شود. چنین انسانی خود قادر است تکنیک های مذاکره را خلق کند و با خلاقیت خود در هر لحظه یک تاکتیک و استراتژی ناب را به کار گیرد. مخاطبین این کتاب دانشجویان و دانشگاهیان رشته های مختلف علم مدیریت و مهندسی صنایع ، MBA ، DBA و رشته های علوم انسانی و علوم ارتباطات و فعالان حوزه کسب و کار اعم از مدیران عامل ، میانی و عملیاتی و مدیران فروش و مدیران روابط عمومی هستند. این کتاب می تواند برای مقامات سیاسی کشور که در مذاکرات و تعاملات بین المللی به دنبال منابع سیاسی و اقتصادی کشور هستند مفید باشد. انتشارات آواژه ابریشمی