با استفاده از خدمات سازمانی رایتل حتی در حال حرکت هم کنفرانس برگزار کنید. رایتل سرویس جدیدی را برای برگزاری کنفرانس راه اندازی نموده است تا کاربران این شبکه مخابراتی قادر به استفاده از آن و برقراری مکالمه چند نفره در هر مکانی باشند. مدیرکل روابط عمومی رایتل گفت: یکی از زمان برترین اموری که در سازمانها اتفاق می افتد برگزار کردن کنفرانس می باشد که زمان زیادی را معطوف خود می کند و باید راهکاری برای آن اندیشید. حمید طاهردوست ادامه داد: با استفاده از یکی از خدمات سازمانی رایتل میتوانید هم اکنون، حتی در حرکت و بدون نیاز به حضور در محل نیز با همکاران، شرکا و همتایان تجاری خود کنفرانس صوتی برقرار کنید. وی با اشاره به هزینه این سرویس افزود: با استفاده از این سرویس شروع کننده کنفرانس میتواند افراد جدید را به کنفرانس اضافه کند. همچنین هزینه افزوده شدن هر مخاطب جدید به کنفرانس معادل یک تماس عادی و بر عهده آغازگر کنفرانس است و تنها کافی است آغازگر کنفرانس رایتلی باشد و سایر حاضران در کنفرانس صوتی میتوانند کاربران سایر اپراتورهای تلفن (ثابت یا همراه) باشند. مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه گفت: ممکن است قیمت اینترنت ما در حالت طبیعی گران باشد اما با فعالسازی بستههای تشویقی این قیمت به مراتب کمتر خواهد شد. مدیرعامل اپراتور سوم: اگر کاربری احساس کرد که حجم دانلود او زودتر از زمان مقرر به پایان رسیده و در این زمینه اشتباهی رخ داده می تواند از طریق تماس با 2920 این مساله را پیگیری کند و در صورتی که حجم دانلود به اشتباه تمام شده باشد این میزان به کاربر بازگردانده خواهد شد مجید صدری در پاسخ به سوالی مبنی بر گلایه کاربران از بالا بودن تعرفههای اینترنت رایتل اظهار کرد: ممکن است تعرفههای ما در حالت عادی گران باشد اما پیشنهاد ما به کاربران رایتل این است که برای کاهش هزینههای خود از بستههای تخفیفی استفاده کنند. وی ادامه داد: بر اساس طرحهایی که در دست است از این پس شیوههای جدیدی نیز در این زمینه اعمال خواهد شد که بر اساس آنها کاربران میتوانند با پیشبینی میزان مصرف ماهانه بستهای با همان حجم را خریداری کنند. وی همچنین گفت: در بستههای تشویقی قیمت اینترنت ما تا حدود یک پنجم قیمت عادی کاهش دارد و در شرایطی که قیمت هر گیگ اینترنت ما در حالت عادی حدود 40 تا 50 تومان است این رقم در بستهها به حدود 10 تا 12 تومان میرسد. مدیرعامل اپراتور سوم همچنین عنوان کرد: موضوع دیگری که باید مد نظر داشت آن که در زمینه مکالمه و قیمت پیامک تعرفههای ما با دو اپراتور دیگر هیچ تفاوتی ندارد. وی در پاسخ به این موضوع که در موارد متعدد کاربران رایتل از به پایان رسیدن سریع حجم دانلود و یا شارژ خود گلایه دارند توضیح داد: اگر کاربری احساس کرد که حجم دانلود او زودتر از زمان مقرر به پایان رسیده و در این زمینه اشتباهی رخ داده می تواند از طریق تماس با 2920 این مساله را پیگیری کند و در صورتی که حجم دانلود به اشتباه تمام شده باشد این میزان به کاربر بازگردانده خواهد شد. وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر احتمال کاهش سرعت اینترنت رایتل با افزایش تعداد کاربران اپراتور سوم اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم تا با وجود افزایش تعداد مشترکان مشکلی از نظر ارائه خدمات نداشته باشیم و فعلا هم با وجود این افزایش شبکه ما پاسخگو است اما با این حال به دنبال توسعه نیز هستیم.