نویسندگان: سودابه قاسم خان، لیلی محمدحسین کار گروهی در آموزش و پرورش کتاب یادگیری از طریق همیاری معرف چهار روش آموزشی است. در قلب این چهار روش، این فرضیه وجود دارد که وقتی افراد در تیم کار میکنند، توانایی تیم چیزی بیش از مجموع تواناییهای افراد تیم میگردد. یعنی همیاری در این تیمها منجر به تولید انرژی اضافه یا سینرژی (۲<۱+۱) میشود. این چهار روش آموزشی، ضمن بهرهمندی از ساختاری منظم، به اعضای تیم این امکان را میدهد که مسئولیت یادگیری خود و افراد همتیم را بهعهده بگیرند، مهارتهای ارتباطی خود را ارتقا بخشند و از یادگیری عمیقتر و معنادارتر بهرهمند شوند. انتشارات نی