نویسنده/ مترجم: سو کوولی/ ندا شجرات نگارنده در این کتاب راهکارهای عملی برای پرورش مهارت فکر کردن دانش آموزان ارائه می دهد که معلمان می توانند مستقیما آنها را در کلاس ها به کار ببرند و علاوه بر ارائه پیشنهادهایی برای تمرین و فعالیت ها، جنبه های سازمانی آموزش فکر کردن در محیط کلاس را نیز ارائه می دهد. فراگیری نحوة فکر کردن، محور اصلی آموزش است. معلمان وظیفه دارند به دانشآموزان در درک نحوة تفکر موثر کمک کنند و به آنها نشان دهند، چگونه میتوانند از قدرت شگفتانگیز تفکر خود به بهترین نحو استفاده کنند. تفکر و رابطة آن با رفتار دانشآموزان، قابل رویت کردن تفکر، تلفیق فعالیتهای تفکر در درسها، ساختار بخشیدن به تفکر، بازیها و تمرینهای حافظه، تفکر انتقادی و خلاق، و نظراتی دربارة ایدهها از مباحث کتاب هستند. انتشارات رسش