مدیریت خشم (ویژه مراجعین)

شروع موضوع توسط Nazanin ‏6/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسندگان/ مترجمان: پاتریک ام ریلی، میشل اس شاپ شایر/ لیلا امیرپور، خدیجه علوی

    کتاب حاضر که با رویکرد شناختی - رفتاری به موضوع "مدیریت خشم" پرداخته است، به صورت ساده و در عین حال مبتنی بر مدارک و یافته های علمی، روش پیشگیری از خشم و فنون مدیریت آن را به روشنی و به صورت گام به گام برای درمانگران، مشاوران و مربیان توضیح داده است.

    f7d951deb969a0d6d62a9b9b92da0e0f.jpg
    متأسفانه امروزه در مراودات انسانی در سطوح مختلف زندگی اجتماعی شاهد خشم و پرخاشگری فراوانی هستیم که نتیجه آن چیزی جز تخریب حرمت و منزلت انسانی افراد درگیر در رفتارهای پرخاشگرانه و زوال منابع انسانی نیست.

    از این رو مدیریت خشم و یادگیری فنون و مهارت های غلبه بر خشم و جلوگیری از "انتخاب" آن به عنوان یک ابزار "حل مسئله" بیش از پیش ضروری می نماید.

    سایه سخن