نویسنده: دکتر اسماعیل زارعی زوارکی مفاهیم، نظریهها و راهبردهای آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات این کتاب مشتمل بر سه بخش و ده فصل است. فصل اول: تاریخچه، مفهوم و علائم اختلالات طیف اوتیسم فصل دوم: فرایند تشخیص و غربالگری فصل سوم: مهارت های اجتماعی فصل چهارم: نظریه ها، اصول و راهبردها فصل پنجم: فناوری اطلاعات و ارتباطات فصل ششم: چندرسانه ای آموزشی فصل هفتم: اصول چندرسانه ای مایر فصل هشتم:عناصر چندرسانه ای فصل نهم: طراحی و بکارگیری نرم افزارهای چندرسانه ای در آموزش فصل دهم: تاثیر چندرسانه ای آموزشی در رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان طیف اوتیسم انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی