نویسنده/ مترجمان: دویل گنتری/ عزیزالله سمیعی، سعید گرامی بروجردی مدیریت خشم همه ابزارهایی را که برای کنترل خشم خود قبل از این که دیر شود به آنها نیاز دارید، در اختیارتان قرار می دهد. خشم یک احساس پیچیده است که به صورت جسمانی و هیجانی ابراز می شود. خشم واکنش طبیعی ارگانیسم نسبت به شرایط و موقعیت هایی است که در آن دچار ناکامی می شویم و احساس تهدید می کنیم، یا معتقدیم صدمه خواهیم دید یا فردی در مورد ما دچار اشتباه شده است. این احساس می تواند از یک احساس خفیف ناخوشایند تا یک احساس شدید عصبانیت را در برگیرد . پرخاشگری می تواند به شکل سوء استفاده کلامی، تهدید کردن یا اعمال آسیب زننده باشد. ولی خشم یک احساس است که الزاما منجر به پرخاشگری نمی شود. بنابراین یک فرد ممکن است خشمگین شود، بدون اینکه الزاما رفتار پرخاشگرانه داشته باشد. این کتاب که توسط یکی از معروفترین کارشناسان مدیریت خشم نوشته شده به شما کمک میکند تا منابع واقعی خشم را شناسایی کنید، خشم را در نطفه خفه کنید و احساسات خشمآلود را قبل ار تبدیل شدن به مشکل، رام خود سازید. آیا به نظرتان میرسد که از بیشتر مردم شدیدتر خشمگین میشود؟ آیا روش ابراز خشمتان اثری مخرب بر موقعیت شغلیتان دارد؟ آیا نگران هستید که مبادا خشم شما مانع به ثمر نشستن دوستیهایتان شود؟ در مورد فرزندانتان چطور؟ از کوره در رفتنهای شما چه اثری روی آنها دارد؟ انتشارات آوند دانش