نویسندگان/ مترجمان: جی مک شین، جو داکرل/ دکتر پرویز شریفی درآمدی، پریوش نریمانی، کامبیز کامکاری فهرست مطالب: فصل اول : کودک آسیب دیده مغزی فصل دوم : درک اشکالات یادگیری بر مرجعیت شناختی فصل سوم : ارزیابی اشکالات یادگیری فصل چهارم : اشکالات اختصاصی زبان فصل پنجم : اشکالات اختصاصی خواندن فصل ششم : اشکالات اختصاصی در زمینه اعداد فصل هفتم : اشکالات یادگیری خفیف ، متوسط و حاد (اشکالات یادگیری کودکان عقب مانده ذهنی) فصل هشتم : اصول مداخله انتشارات خوشنواز