علم نفوذ در دیگران

شروع موضوع توسط Nazanin ‏10/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجم: کوین هوگان/ سیدمهدی موسوی

    کتاب حاضر با تکیه بر علم روان‌شناسی درباره اصول و مهارت‌های جدید و جهانی نفوذ بر دیگران در تجارت و روابط نوشته شده است.

    11c693fbc1420ccd09a831ddf81e5e8e.jpg
    هدف از این نوشتار آشنایی مخاطبان با نیرومندترین ابزارهای متقاعدسازی و تأثیر می‌باشد.
    بدین ترتیب در کتاب درباره مدل تأثیر «دلتا»، «آلفا»،«اُمگا» و قوانین «تقابل»، «زمان»، «تضاد»، «دوستان»، «سازگاری»، «مشارکت» و ... توضیح داده شده و نحوه کاربردی کردن آن‌ها با ارائه نمونه‌های عینی بیان گردیده است.

    انتشارات رسانه تخصصی