نویسنده/ مترجم: کوین هوگان/ سیدمهدی موسوی کتاب حاضر با تکیه بر علم روانشناسی درباره اصول و مهارتهای جدید و جهانی نفوذ بر دیگران در تجارت و روابط نوشته شده است. هدف از این نوشتار آشنایی مخاطبان با نیرومندترین ابزارهای متقاعدسازی و تأثیر میباشد. بدین ترتیب در کتاب درباره مدل تأثیر «دلتا»، «آلفا»،«اُمگا» و قوانین «تقابل»، «زمان»، «تضاد»، «دوستان»، «سازگاری»، «مشارکت» و ... توضیح داده شده و نحوه کاربردی کردن آنها با ارائه نمونههای عینی بیان گردیده است. انتشارات رسانه تخصصی