نویسنده/ مترجم: کوین هوگان/ مجید شهرابی در کتاب حاضر، راهکارهایی علمی و روانشناسی در زمینه موفقیت در کسب و کار و تأثیر بر دیگران ارائه شده است. نگارنده با گردآوری مجموعهای از مهمترین و عمیقترین عوامل تأثیرگذار در روابط اجتماعی، سعی دارد با زبانی ساده و قابل فهم، راهکارهایی در زمینه موفقیت شغلی به مخاطب ارائه دهد. کتاب در دوازده فصل تدوین شده است و قوانینی طلایی برای ارتباط موفق، تشریح مهارت غیرکلامی و راهکارهای نفوذ در دیگران برای ایجاد تغییر در آنها را در بردارد. این کتاب با هدف عرضة روشهای توسعه و بهبود مهارت در روابط اجتماعی تهیه و تدوین شده است. انتشارات تمیشه