نویسنده/ مترجم: روی لیلی/ رفعت بابایی در کتاب حاضر راهکارهای رفتار با افراد بدقلق در موقعیتهای مختلف بیان شده است. ابتدا مختصری درباره روابط انسانی و معنی بدقلقی و ویژگیهای افراد بدقلق سخن رفته و در ادامه، پس از تعریف دقیق مشاجره، چگونگی دوری از مشاجره و روشهای رفع آن ارائه شده است. در بخشهایی از کتاب نحوه رفتار با مدیران بدقلق، همکاران و مخالفان و شایعهسازان سازمانها و همچنین نحوه رفتار با افراد پرخاشگر و دشمنتراش در موقعیتهای مختلف مورد بررسی قرارگرفته است. کتاب باهدف ارائه راهکارهای مدیریت پرخاشگری، مدیریت موفق در مشاجره و همچنین انگیزه دادن به افراد ضعیف تدوین شده است. انتشارات روجین مهر