نویسنده/ مترجم: پاول تیم/ مجید پورفیض آنچه بازاریابان در مورد جذب و حفظ مشتریان باید بدانند اکثراً هر سازمان، موسسه و شرکتی در مورد اهمیت مشتریان سخن می گوید. بسیاری از آنها شعارهایی را با صدایی بلند جار می زندد هم چون : (مشتری بر همه چیز و همه ** اولویت دارد) و (همیشه حق با مشتری است) . اما به راستی چند نفر از آنها این شعارها و نیات پسندیده را اجرا می کنند و هر روز در پی جذب مشتری تازه هستند؟ فهرست مطالب : بخش اول : جذب مشتری بخش دوم : فروش رقابتی بخش سوم : دعوت به ایجاد انگیزه بخش چهارم : حفظ مشتریان تازه وارد بخش پنجم : ایجاد شبکه ی ارتباطی بخش ششم : بازگرداندن مشتریان از دست رفته انتشارات مرندیز