50 روش جذب مشتری

شروع موضوع توسط Nazanin ‏11/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجم: پاول تیم/ مجید پورفیض

    آنچه بازاریابان در مورد جذب و حفظ مشتریان باید بدانند

    4aa184d61c69b21b44ad34dda3eb663c.jpg
    اکثراً هر سازمان، موسسه و شرکتی در مورد اهمیت مشتریان سخن می گوید.
    بسیاری از آنها شعارهایی را با صدایی بلند جار می زندد هم چون : (مشتری بر همه چیز و همه ** اولویت دارد) و (همیشه حق با مشتری است) . اما به راستی چند نفر از آنها این شعارها و نیات پسندیده را اجرا می کنند و هر روز در پی جذب مشتری تازه هستند؟

    فهرست مطالب :
    بخش اول : جذب مشتری
    بخش دوم : فروش رقابتی
    بخش سوم : دعوت به ایجاد انگیزه
    بخش چهارم : حفظ مشتریان تازه وارد
    بخش پنجم : ایجاد شبکه ی ارتباطی
    بخش ششم : بازگرداندن مشتریان از دست رفته

    انتشارات مرندیز