هفت راز ارتباطات موثر در کسب و کار

شروع موضوع توسط Nazanin ‏11/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجمان: جان‌ ادموند هگی/ حسن نصیری‌ قیداری، حمیدرضا مرادخانی

    این کتاب برنامه و یا سناریوی اجرایی رهبر یک سازمان است و مدیران و رهبران سازمان در اجرای آن نقش اول را دارند.

    811384cb969cf0d736570f8f0ecd77bb.jpg
    هفت راه کار یا هفت مهارتی که در این کتاب به منظور موفقیت و ارتباط موثر درکسب و کار تشریح شده بدین قرار است:
    1 ـ سرمایه‌گذاری اجتماعی ـ مهارت ایجاد روابط دراز مدت.
    2 ـ ظاهرسازی ـ مهارت مدیریت بر روابط به شکلی که نیاز دیگری را برای پذیرش, ارضا می‌کند.
    3 ـ تمرکز بر خط اول (اولین برخورد) ـ مهارت ایجاد روابط جدید.
    4 ـ سیاست جهانی (جهان‌گرایی) ـ مهارت ایجاد روابطی که بین همه خط و مرزهای فرهنگی, کار سازی باشد.
    5 ـ قدرت انگیزش ـ مهارت انتقال اهداف به دیگران
    6 ـ مذاکره, (گفت و گو) ـ مهارت رسیدن به توافق‌های مطلوب و سودمند دو جانبه.
    7 ـ بهره‌وری از تضاد ـ مهارت استفاده از انرژی تضاد (بهره‌برداری از تعارض یا مقابله صحیح با تضادها).

    انتشارات رسا