نویسنده: تقی آقاحسینی کاربرد هوش های چندگانه ی سازمانی در مدیریت مدارس مدرسه هوشمند، نهادی است که در آن یاد دادن و یاد گرفتن در سه سطح فردی، گروهی و سازمانی به صورت منسجم و یکپارچه صورت می گیرد. در چنین مدارسی مدیریت، معلمان و کارکنان همواره مهارت های حرفه ای خود را تقویت و با همکاری و انتقال تجارب به یک دیگر، تجربة سازمانی را افزایش و ارزش افزوده ایجاد می کنند. بنابراین در این مدارس دانش کاربردی و تولید به کار گرفته می شود و از این طریق اثربخشی و کارآیی مدرسه بهبود و استمرار می یابد. در کتاب حاضر، نخست، ضرورت و اهمیت تحلیل تئوریک مدارس بیان و سپس مفهوم و جایگاه نظریه های میان برد سازمانی مطرح می گردد. آن گاه، ماهیت و هویت با مدارس و وجه تمایز آن با سایر سازمان ها شرح و نظریه هوش سازمانی معرفی و بررسی می گردد. در ادامه، مفهوم هوش های چندگانة سازمانی به همراه نظریة هوش های چندگانه سازمانی ارائه و مفاهیم بهبود و اثربخشی در مدارس، بازگو و تحلیل می شود. انتشارات نوشته