نویسندگان/ مترجم: اندی بوینتون، بیل فیشر/ هوشیاری راهنمای مخاطب در به کارگیری ایده های جدید در جهت رونق بخشیدن به کسب و کار و دستیابی به موفقیت. شرح چگونگی کشف نظریهها و ایدههای جدید و به کارگیری آنها در جهت کسب موفّقیت در زندگی است. در این اثر، تلاش شده تا با تأکید بر چهار اصل علاقهمندی، تنوّع و گوناگونی، تمرین و سرعت عمل برخی از تصاویر ذهنی مخاطب را تغییر داده و به وی در دستیابی به ایدههای بکر و جدید از طریق مطالعة عادات و رفتار انسانهای موفّق و الگو قراردادن آنها کمک شود. در این راستا بر مسائلی همچون درک شایستگی و علاقههای شخصی، عادت به کسب ایدههای نو و به کارگیری آنها با استفاده از عوامل اثرگذار متعدد و کسب نظرات مختلف از طریق بحث و گفتو گو با دیگر افراد تکیه شده است. انتشارات رسا