نویسنده/ مترجم: سالی دیمیک/ علی اسماعیلی برای اساتید، معلمان، مربیان کارگاه های آموزشی، مدیران، دانش آموزان، دانشجویان و تمامی افرادی که در پی برقراری ارتباط حرفه ای و موثر هستند. بسیاری از مربیان حرفه ای امروز با برنامه ریزی عصبی-زبانیNLP آشنایی دارند. آنها احتمالا می دانند که افراد اطلاعات خود را درباره ی دنیای پیرامون از طریق کانال های مخابره ای -دیداری،شنیداری و لامسه ای به دست می آورند.اگر ما از بین کانال های ارتباطی از کانال ترجیحی و برتر خود استفاده کنیم ، می توانیم با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنیم.کتاب حاضر با ارائه اطلاعات بسیار مفیدی به شما می آموزند که چگونه می توانید با به کارگیری اصولNLP کانال ارتباطی برتر و ترجیحی خود را بشناسید و در بسیاری از جنبه های آموزشی و زندگی راحت تر به اهداف مورد نظر خود دست یابید. بخش اول این کتاب ضمن بیان مفاهیم اصلیNLP شیوه های تشخیص کانال ارتباطی برتر و ترجیحی افراد را آموزش می دهد و سپس به طور خلاصه سبک های یادگیری اشخاص را مرور می کند. در بخش دوم روش های آموزشی را در ارتباط با هر کدام از سیستم های ارتباطی توضیح می دهد. در فصل آخر نحوه ی به کارگیری ترکیبی کانال های ارتباطی را برای دسترسی به حداکثر میزان یادگیری بیان می کند.در سراسر متن کتاب به وسیله ی مثال ها،تصاویر،نگاره ها ونوشته های کوتاه توصیف شده اند. انتشارات شباهنگ