برنامه‌ ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌ و کارهای کوچک تا متوسط

شروع موضوع توسط Nazanin ‏12/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجمان: دیوید دبلیو اندرسون/ ابوالفضل دانایی، امیر احسانی

    نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی

    d72736cd189678423d3476e4b875e140.jpg
    بازاریابی برای کسب ‌و‌ کار، در رقابت بسیار تنگاتنگ امروزی در بازار، در بهترین حالت کار بسیار دشواری است. پول به‌سختی به‌ دست می‌آید. مشتر‌یان زیاده‌خواه و پرتوقع شده‌اند. افزون بر این، تنوع و فراوانی راه‌کارهای بازاریابی موجود، برای صاحبان تجارت و بازاریابان می‌تواند گیج‌کننده و خسته‌کننده باشد.این کتاب حاصل ۳۰ سال تجربه در بازاریابی محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین‌المللی بوده و یک ابزار مناسب و لازم برای توسعه تجارت‌هایی با اندازه کوچک تا متوسط است.
    ایجاد یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای تجارت شما ممکن است کاری دلهره‌آور به‌ نظر برسد. درحقیقت، بسیاری از صاحبان تجارت در پی چنین برنامه‌ای نیستند و بسیاری هم، یک برنامه ناقص را پیاده می‌کنند؛ چراکه آنها، یک فرایند کاربردی و قابل‌کنترل را به‌ کار نمی‌گیرند.

    انتشارات تیسا