نویسندگان: مصطفی تبریزی/ مهری مهدوی کلیاتی در باب روشهای آموزش ریاضی در مدارس، همچنین محتوای دانش ریاضی است که این در این مجموعه ی آموزشی تلاش شده است تا همگام با کتب دوره ی ابتدایی، آزمون هایی همراه با فهرست موضوعی برای هر پایه طراحی شده، پس از تشخیص ناتوانی ها و اختلالات ریاضی در کودک، با ارائه ی برنامه آموزشی مناسب، طی یک فرایند از آسان به مشکل، ناتوانی های کودک تبدیل به یادگیری پایدار شود. فهرست موضوعات: روانشناسی یادگیری ریاضی حالتهای عاطفی، هیجانی و آموزش ریاضیات امنیت روانی ـ شخصیتی فراگیران آمادگی حل مسئله طرحوارهها و حل مسئله در ریاضیات انتشارات فراروان