نویسنده/ مترجم: وینیستون فلچر/ علی فروز فر اصول و قواعد تبلیغات کارامد جهت جذب مشتری تبلیغات به عنوان یکی از مؤلفه های حیاتی در آمیخته ی ارتباطات بازاریابی، در شرایط کنونی دنیای کسب و کار فقط هنگامی می تواند از حمایت های مدیریتی و مالی کافی برخوردار باشد که اثربخشی قابل قبولی از خود نشان دهد و در آزمون بزرگ کارآمدی اقتصادی، یعنی مقرون به صرفه بودن، سربلند، موجه و قابل دفاع بیرون آید. این سربلندی تحقق نمی یابد مگر آنکه همه ی دست اندر کاران تبلیغات به ویژه مدرسان، مشاوران، تبلیغ کنندگان، دفاتر تبلیغاتی و رسانه ها خود را به دانش نوین تبلیغات و اصول و قواعد علمی آن مجهز سازند. فهرست مطالب : یادداشت ناشر یادداشت مترجم پیش گفتار فصل 1 - تبلیغات چه کاری انجام می دهد ؟ فصل 2 - صنعت تبلیغات چگونه شکل گرفته است ؟ فصل 3 - تبلیغ کنندگان : مأموران پرداخت فصل 4 - رسانه ها : دمیدن در بوق های تبلیغ کنندگان فصل 5 - دفترهای خلاق : آفرینش کمپین های جدید فصل 6 - دفترهای خدمات رسانه ای : خرج کردن پول های مشتریان فصل 7 - تحقیق ، تحقیق و تحقیق فصل 8 - خوب ، بد و زشت فصل9- نقش تبلیغات در جامعه انتشارات مبلغان