استراتژی های تبلیغات اثربخش

شروع موضوع توسط Nazanin ‏12/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجم: وینیستون فلچر/ علی فروز فر

    اصول و قواعد تبلیغات کارامد جهت جذب مشتری

    2d45de6d30b1a42b3dbfe6573fff7d36.jpg
    تبلیغات به عنوان یکی از مؤلفه های حیاتی در آمیخته ی ارتباطات بازاریابی، در شرایط کنونی دنیای کسب و کار فقط هنگامی می تواند از حمایت های مدیریتی و مالی کافی برخوردار باشد که اثربخشی قابل قبولی از خود نشان دهد و در آزمون بزرگ کارآمدی اقتصادی، یعنی مقرون به صرفه بودن، سربلند، موجه و قابل دفاع بیرون آید. این سربلندی تحقق نمی یابد مگر آنکه همه ی دست اندر کاران تبلیغات به ویژه مدرسان، مشاوران، تبلیغ کنندگان، دفاتر تبلیغاتی و رسانه ها خود را به دانش نوین تبلیغات و اصول و قواعد علمی آن مجهز سازند.

    فهرست مطالب :

    یادداشت ناشر
    یادداشت مترجم
    پیش گفتار
    فصل 1 - تبلیغات چه کاری انجام می دهد ؟
    فصل 2 - صنعت تبلیغات چگونه شکل گرفته است ؟
    فصل 3 - تبلیغ کنندگان : مأموران پرداخت
    فصل 4 - رسانه ها : دمیدن در بوق های تبلیغ کنندگان
    فصل 5 - دفترهای خلاق : آفرینش کمپین های جدید
    فصل 6 - دفترهای خدمات رسانه ای : خرج کردن پول های مشتریان
    فصل 7 - تحقیق ، تحقیق و تحقیق
    فصل 8 - خوب ، بد و زشت
    فصل9- نقش تبلیغات در جامعه

    انتشارات مبلغان