نویسنده/ مترجمان: استیفن شیفمن/ دکتر احمد روستا، جهانبخش رحیمی باغملک 30 تکنیک مطمئن برای غلبه بر مشتریان جدید، افزایش پورسانت و ایجاد یک مجموعه نگرش برای موفقیت در فروش موفقیت فروش بستگی به 3 چیز دارد : 1- شما باید به آنچه می خرید، اعتقاد داشته باشید. 2- شما باید به مشتری کمک کنید که مشکل خود را حل کند. 3- شما باید برای هر موقعیت، چارچوب و قاعده ی مثبتی در ذهن خود داشته باشید. موفقیت در فروش حاصل ترکیب، نگرش و دانش بوده و عمیقا به نوع منافعی که برای مشتری ایجاد می کنید بستگی دارد. اگر به مشتری خود اهمیت ندهید، مسیر شغلی خود را خیلی سریع از دست می دهید. بازاریابی را با پرسیدن یک سوال شروع کنید، سپس به جواب مشتری گوش کنید. توانایی گوش دادن فعال، چیزی است که فروشنده خوب را از بد مجزا می کند. انتشارات بازاریابی