مدیریت ارتباطات

شروع موضوع توسط Nazanin ‏13/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجم: جان سی. ماکسول/ سید امیر پویا سیف زاده

    دانستن این که افراد چه چیزهایی نیاز دارند یا می خواهند، کلید درک آنان است.
    اگر شما بتوانید افراد را درک کنید، می توانید روی آن ها تاثیر بگذارید.

    1faf2f24a616fc83f8159d6d41f5f7b5.jpg
    فرازهایی از کتاب:
    - ایمان داشتن به مردم، عامل حیاتی جهت برپایی و نگه داشتن ارتباطات مثبت است.
    - هیچ ** اهمیت نمی دهد که شما چه قدر می دانید، مگر این که بداند چه قدر به او اهمیت می دهید.
    - والدین بیش از نود درصد از زندانیان، در زمانی که کودکانشان دوره ی رشدشان را طی می کردند به آن ها گفته بودند: تو روزی به زندان می افتی. برخی از والدین، به جای این که به فرزندشان بیاموزند که چگونه به خود ایمان داشته باشد، در حال فروریختن آنان هستند.
    - آن هایی که به قابلیت های ما ایمان دارند کاری فراتر از انگیزش ما انجام می دهند. آن ها برای ما فضایی را به وجود می آورند که در آن موفقیت ساده تر است.
    - پریدن وسط صحبت های یک نفر، به اندازه لگد کردن پنجه ی پایش بی ادبانه است.
    - همه ما زیر یک آسمان زندگی می کنیم اما افق پیش روی همه ما یکسان نیست.
    - افراد بزرگ، گوش دادن را در انحصار خود در می و افراد کوچک، حرف زدن را.

    فهرست مطالب:
    مقدمه ناشر
    بخش یک - طبیعت ارتباطات
    فصل 1: چرا ارتباطات برای کسب موفقیت مهم است؟
    فصل 2: نیاز به دانستن چه چیزهایی درباره دیگران داریم؟
    بخش دو - خشت های بنای ارتباطات
    فصل 3: چگونه دیگران را تشویق کنم؟
    فصل 4: چگونه می... با مردم ارتباط برقرار کنم؟
    فصل 5: چگونه می توانم یک شنونده بهتر شوم؟
    بخش سه - رشد ارتباطات
    فصل 6: چگونه می توانم با دیگران اعتمادسازی کنم؟
    فصل 7: مهم ترین رابطه ی من کدام است؟
    فصل 8: چگونه می توانم در یک زمان، هم به مردم خدمت کرده و هم آنان را رهبری کنم؟

    انتشارات سازمان فرهنگی فرا