نویسنده/ مترجمان: پیتر وست وود/ شاهرخ مکوندحسینی، فرح شیلاندری راهبردهایی برای معلمان در مدارس عادی اثری است درباره کودکان مبتلا به مشکلات و ناتوانی های خاص یادگیری. کتاب براساس این فرضیه تدوین و تهیه شده است که دانش آموزان مبتلا به مشکلات خفیف و حتی متوسط، با کاربرد روش هایی مناسب از سوی آموزگاران می توانند در برنامه های مدارس عادی ادغام شوند و از آن برنامه ها بهره گیرند. این کتاب رویکرد عاقلانه ای برای برطرف کردن نیازهای ویژه کودکان، با تکیه و استناد به پژوهش ها و روش های آزموده، معرفی کرده است. تا جایی که استفاده از این کتاب برای معلمان و دانشجویان تربیت معلم ضروری است، چرا که به معلمان، آموزش های سودمندی می دهد. انتشارات رشد