مدیریت زمان

شروع موضوع توسط Nazanin ‏13/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده/ مترجم: مارک مانسینی/ راضیه دوست محمدی

    24 روش برای بهره گیری از هر دقیقه کاری

    8b114d5a1ae09b7e92c7e858305b7242.jpg
    بهره وری و عملکرد کاری خود را به حداکثر برسانید، مهارت های مدیریتی خود را ارتقا دهید و تمام توجهتان را به کارتان اختصاص دهید. همه ما شنیده ایم که وقت طلاست، اکنون به واسطه دانش مدیریت زمان و از طریق 24 تکنیک مهم و اصلی که مستقیما بازدهی و راندمان محیط کاری خود را افزایش می دهد، زمان پرثمری خواهید داشت. با استفاده از دستورالعمل های مختصر و مفیدی که همه آنها در برگیرنده مثال های عینی است، یاد می گیرید که چگونه به طور صحیح در وقتتان صرفه جویی کنید و به گونه ای درست روش های صرفه جویی در وقت را برای هر موقعیتی به کار گیرید. همچنین یاد می گیرید که از راهبردهای ناکارآمد و بی نتیجه ممانعت ورزید، راهبردهایی که عملا باعث اتلاف وقت شما می شوند.

    انتشارات یادواره کتاب