نویسنده/ مترجم: جات ماینینگر/ مهردادفیروزبخت درک تحلیل رفتار متقابل به کارکنان سازمانها، راه حلهای بینظیری برای مشکلات بنیادی آنها نشان می دهد. این کتاب، کاربردهای یکی از نظریات جدید به نام تحلیل رفتار متقابل را توضیح میدهد. اگر چه مسئولان اجرایی شرکتها قبول دارند که بیشتر مشکلات آنها به 'عوامل انسانی' برمیگردد ولی این را هم قبول دارند که جز روشهای قدیمی، روش منظم و مدونی برای رفع این مشکلات ندارند. این کتاب، نقطهی پایانی برای این معضل است. در این کتاب، علاوه بر تشریح نظریه تحلیل رفتار متقابل، طرز استفاده از فنون تحلیل رفتار متقابل برای حل مشکلات مردم و حل بسیاری از مشکلات دنیای کسب و کار، شرح داده شده است. این کتاب به فروشندگان تازهکار و مدیران ارشد یاد میدهد، ریشه مشکلات روزمره خود را به نحو بسیار ماهرانهای بیابند و حل کنند. انتشارات رسا