نویسندگان/ مترجمان: باب ام فیتس، ولفگانگ اشتروب/ محسن شاهین پور، سمیه اولی تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات و چگونگی مفهوم پیامهای تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دادهاست. موضوع تبلیغات را می توان با رویکرد مدیریتی و روانشناسی ملاحظه کرد. این دو رویکرد مکمل یک دیگرند. مدیریت تبلیغات از زیر سیستم های مدیریت ارتباطات و مدیریت روابط عمومی به شمار میرود. این کتاب براساس رویکرد روانشناسی که کمتر به آن پرداخته شده تنظیم شده است. این کتاب تلاش کرده است از تمامی تئوری و الگوهای مطرح در روانشناسی به شیوه ی دقیق و روان استفاده کند. انتشارات سوره مهر