روانشناسی تبلیغات

شروع موضوع توسط Nazanin ‏14/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسندگان/ مترجمان: باب ام فیتس، ولف‌گانگ اشتروب/ محسن شاهین پور، سمیه اولی

    تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات و چگونگی مفهوم پیام‌های تبلیغاتی را مورد بررسی قرار داده‌است.

    2d7b7f6a99b0085ab9b8b3b8d0ea4a99.jpg
    موضوع تبلیغات را می توان با رویکرد مدیریتی و روانشناسی ملاحظه کرد. این دو رویکرد مکمل یک دیگرند. مدیریت تبلیغات از زیر سیستم های مدیریت ارتباطات و مدیریت روابط عمومی به شمار میرود. این کتاب براساس رویکرد روانشناسی که کمتر به آن پرداخته شده تنظیم شده است. این کتاب تلاش کرده است از تمامی تئوری و الگوهای مطرح در روانشناسی به شیوه ی دقیق و روان استفاده کند.

    انتشارات سوره مهر