نویسنده/ مترجم: پراماد باترا/ طوبی یکتایی دستورالعملها و راهکارهایی است به منظور عرضه و فروش و خدمات با هدف جلب رضایت مشتری در قالب 18 دستورالعمل سامان یافته: خود را به جای مشتری بگذارید؛ مشتری ارباب است؛ سود در مشتری است و بقیه هر چه هست زاید است؛ مشتری یعنی کار, کار یعنی مردم, مردم مشتری هستند؛ هدف از کسب و کار جلب مشتری است؛ با مشتریان خود ارتباط مستمر برقرار کنید؛ بهترین خدمات را در اختیار آنها قرار دهید؛ کسب و کار بر حول محور مشتری؛ سیاست و خط مشی خود را بر حول محور مشتری بنا کنید؛ به مشتری بهترین خدمات را ارائه دهید؛ در مقابل مسائل مشتری پاسخگو باشید؛ به خاطر مشتری مبارزه کنید, بجنگید, رقابت کنید؛ به خواستههای مشتری گوش بدهید؛ با مشتری دیدار کنید؛ مشتری باید درباره رفتار کارکنان اظهار نظر کند؛ مشکلات مشتری را سریع حل کنید؛ مشتری ناراضی بهترین معلم است؛ گاهی واجب است با مشتری مخالفت کنید. انتشارات تندیس