مدیریت عشق و عاطفه

شروع موضوع توسط Nazanin ‏15/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسندگان/ مترجم: رابرت کوپر، آیمان ساواف/ علیرضا عزیزی

    کتاب در مورد یکی از اساسی ترین جنبه های رهبری سازمانی است و آن ایجاد عشق و عاطفه و استفاده از هیجان مثبت در میان همکاران است.

    5f62cd5af7776f858dc322c1b6e266cd.jpg
    این کتاب به عنوان یکی از مراجع درس رهبری، در گروه توسعه مهارتهای فردی انتخاب شده است. در این کتاب ذیل سه فصل «زمینه عاطفی»، «سلامت عاطفی»، «ژرفای عاطفی» و «معجزه عاطفی» در سه محور اساسی تشریح شده است.

    محور اول: تصویری جدید از عشق

    محور دوم: الگوهای مدیریتی نظام های مدیریتی و پیدایش تفکر EQ(قلب و عاطفه) و تلفیق ان با IQ(منطق و عقل)

    محور سوم: تلفیق این الگو با مسایل روزمره زندگی و کار

    عمده مطالب کتاب براساس خاطرات مدیران کشور درباره تاثیر عشق و عاطفه به مدیریت انسانی تدوین شده است. بخش پایانی کتاب حاوی تست های مختلف عشق و عاطفه و رابطه آن با مدیریت است.

    انتشارات توفیق آفرین