نویسنده: رامتین بختیاری نظم و مدیریت زمان از صفات تمام افراد موفق است. خوشبختانه، مهارتهای مدیریت زمان را میتوان با تمرین و تکرارآموخت. با به کارگیری ایده های زیر میتوانید یکی از بهره ورترین افراد در حوزه ی کاری خود باشید. فهرست 1. تصمیم بگیرید. 2. اهداف و مقاصد روشن تعیین کنید. 3. برای هر روز از قبل برنامه ریزی کنید. 4. فوری را از مهم جدا کنید. 5. از قانون کارایی اجباری استفاده کنید. 6. در نقاط اوج انرژیتان کار کنید. 7. تفکر مبتنی بر صفر را دائم تمرین کنید. 8. شدیداً عملگرا باشید.