نویسنده/ مترجم: راسل اچ گرانگر/ مجید شهرابی هفت روش علمی و کاربردی برای افزایش قدرت شما در متقاعد کردن دیگران نویسنده در این کتاب با تکیه بر علم روانشناسی و با تأکید بر نظریة اقناع در این علم، پس از بیان تاریخچة متقاعدسازی، به معرفی هفت محرک احساسی مغز که با فعال شدن آنها، قدرت متقاعدکنندگی افراد افزایش مییابد، پرداخته است. محرک ارتباط دوستانه؛ اقتدار؛ همسانی؛ ارتباط متقابل؛ تقابل و علت و امید، محرکهای معرفی شده در کتاب هستند. همچنین نویسنده، برقراری ارتباط کلامی مناسب و ارائة پیشنهادهای متقاعد کننده، آزرده ساختن طرف مقابل و تعهد را نیز از عوامل پیروزی در متقاعد کنندگی معرفی میکند. لازم به ذکر است در پایان کتاب نیز یک نتیجهگیری کلی از مباحث، ارائه شده است. انتشارات سلسله مهر