نویسنده/ مترجم: لورا ای. لیک/ آتنا فقیهنیا آیا میخواهید دلیل رفتار مصرف کنندگان را بدانید؟ این راهنمای عملی به شما در شناخت تاثیراتی که بر روی رفتار خرید آنها مؤثرند کمک میکند. این کتاب همچنین به شما نشان میدهد که چگونه از این دانش در توسعهی استراتژی بازاریابی به گونهای که مستقیماً به نیاز مصرفکنندگان اشاره دارد، استفاده کنید. خواهید دید که چگونه میتوان توجه مصرف کنندگان را جلب کرد، آ نها را برای خرید محصول یا خدمات خود ترغیب و به مشتریانی وفادار تبدیل کرد و خیلی فراتر از اینها. در این کتاب ارائه می شود : دیدگاه ها و عقاید واقعی و قابل پیگرد نکته هایی مفید برای هدایت مصرف کننده از توجه به سمت عمل چگونگی تغییر رفتار مصرف کننده توسط خودانگاره ها و سبک زندگی روش هایی برای ایجاد تجارت مکرر و وفاداری راه هایی برای جلوگیری از سوء رفتار مصرف کننده پیشنهاداتی در زمینه ترغیب به پذیرش محصول جدید ده راهکار برای ارتقاء رضایت مشتری و... انتشارات هیرمند