۱۲ اصل یاددهی ـ یادگیری در عمل

شروع موضوع توسط Nazanin ‏16/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسندگان/ مترجم: رنیت ناملاکین، جوفری کین، کارول مک کلینتیک و همکاران/ اصغر نوری امام‌زاده‌ای

    راهنمای عملی برای ایجاد پیوند بین تدریس و مغز انسان

    4d228d57b244e2bf296f24655885f992.jpg
    کتاب حاضر در برگیرنده ی یافته های تازه ای در مورد مغز و کارکردهای اجرایی آن بوده و خوانندگان را با اصول دوازده گانه ی یادگیری مغز / ذهن و چگونگی یادگیری مغز و هم چنین نحوه ی کاربرد یافته های جدید علم عصب شناسی ، در امر یادگیری فراگیران آشنا می سازد .

    فهرست
    فصل ۱ : شروع کار
    بخش اول : هوشیاری توام با آرامش
    فصل ۲ : مقدمه ای بر هوشیاری توام با آرامش
    فصل ۳ : رشد احساس شایستگی و اعتماد به نفس همراه با داشتن معنا و هدف
    و...
    بخش دوم : درگیر شدن منظم در تجربه ی پیچیده
    فصل ۷ : مقدمه ای بر درگیر شدن در تجربه ی پیچیده
    فصل ۸ : دیدن اجزا و تجربه ی کل
    فصل ۹ : نقش فیزیولوژی در یادگیری
    و...
    بخش سوم : پردازش فعال
    فصل ۱۲ : مقدمه ای بر پردازش فعال
    فصل ۱۳ : چگونگی سرمایه گذاری بر روی جنبه های گوناگون حافظه
    فصل ۱۴ : یادگیری موثر مستلزم ترکیب توجه و بافت می باشد
    و...

    انتشارات نوشته