نویسندگان/ مترجم: رنیت ناملاکین، جوفری کین، کارول مک کلینتیک و همکاران/ اصغر نوری امامزادهای راهنمای عملی برای ایجاد پیوند بین تدریس و مغز انسان کتاب حاضر در برگیرنده ی یافته های تازه ای در مورد مغز و کارکردهای اجرایی آن بوده و خوانندگان را با اصول دوازده گانه ی یادگیری مغز / ذهن و چگونگی یادگیری مغز و هم چنین نحوه ی کاربرد یافته های جدید علم عصب شناسی ، در امر یادگیری فراگیران آشنا می سازد . فهرست فصل ۱ : شروع کار بخش اول : هوشیاری توام با آرامش فصل ۲ : مقدمه ای بر هوشیاری توام با آرامش فصل ۳ : رشد احساس شایستگی و اعتماد به نفس همراه با داشتن معنا و هدف و... بخش دوم : درگیر شدن منظم در تجربه ی پیچیده فصل ۷ : مقدمه ای بر درگیر شدن در تجربه ی پیچیده فصل ۸ : دیدن اجزا و تجربه ی کل فصل ۹ : نقش فیزیولوژی در یادگیری و... بخش سوم : پردازش فعال فصل ۱۲ : مقدمه ای بر پردازش فعال فصل ۱۳ : چگونگی سرمایه گذاری بر روی جنبه های گوناگون حافظه فصل ۱۴ : یادگیری موثر مستلزم ترکیب توجه و بافت می باشد و... انتشارات نوشته