نویسنده/ مترجمان: چستر.ال.کاراس/ محمد ابراهیم گوهریان، مهین خالصی از مجموعه کتاب های تجارت جهانی فهرست بخش 1- مرزهای جدید در مذاکره 1- جامعه ی مذاکره کننده 2- برندها و بازندها 3- چه چیزی یک مذاکره کننده ی خوب را می سازد؟ بخش 2 - قلب روند مذاکره 4 - سطح انتظار شما چقدر است؟ 5- شما بیشتر از آنچه فکر می کنید قدرت دارید 6- افرادی که اعمال نفوذ می کنند 7- تلقیح بر ضد تاثیر 8- مقام 9- نقش نقش 10- نیازها،هدف ها و تعامل 11- تشریح مذاکره 12- فرضیه ی رضایت مورد انتظار چگونه هر دو طرف در معامله پیروز شوند بخش 3 - برنامه ای برای عملکرد 13- موقعیت سنجی 14- تاکتیک ها،بن بست و اقدامات متقابل 15- مذاکرات یک مدیر موفق 16- عشق احترام و مذاکره 17- رسیدن به اهداف را برنامه ریزی کنید 18- چرخ مذاکره