نویسنده / مترجم: جان سی. مکسول/ ربابه امیری این کتاب به ابعاد مختلف روابط اشاره کرده و با بررسی ویژگی افراد موفق در بعد اجتماعی، محتوایی جامع و کارگشا را برای راهنمایی و آموزش افراد مختلف (چه مدیران و چه کارکنان) فراهم آورده است. اهداف کتاب: ـ آشناسازی افراد با عادت و خصلت های اشتباه انسان در حوزه برقراری ارتباط و ترسیم تبعات رفتارهای نادرست به صورت ملموس ـ ایجاد مهارت رهبری و مدیریت ارتباط ـ تقویت گروه های کاری و خانوادگی و بالا بردن بازدهی افراد در کارهای جمعی ـ آشناسازی افراد با رموز موفقیت در عرصه های اجتماعی و توانمندسازی آنان در زمینه تأثیرگذاری در روابط ـ توانمندسازی افراد در ایجاد روابط دوسویه برنده ـ برنده، با کمترین حاشیه ممکن انتشارات ابوعطا