نویسنده / مترجم: مارتین هیلب / مرکز ترویج حاکمیت و مسئولیت شرکتی ابزارهای موفقیت برای هیات مدیره تحولات مربوط به عصر اینترنت، سقوط بازارهای مالی، استراتژی پرخطر شرکتی، ارزش در ذهنیت مدیران ارشد و بحران های متعدد و مهم شرکتی موجب شد در زمانی بسیار کوتاه بسیاری از شرکت ها از بهترین به بدترین رتبه سقوط کنند. تجربیات در بسیاری از کشورها نشان می دهد که پاداش هایی همچون عضویت در هیات مدیره و انتخاب به عنوان مدیر سال، نه موفقیت آینده را تضمین می کند و نه از شکست ناگهانی شرکت پیشگیری می کند. شرکتی که به خوبی اداره می شود، چشم انداز بلندمدت تری را برای خود تعریف می کند که در آن مسئولیت های اجتماعی و اقتصادی را به بهترین نحو با فرآیند ارزیابی ریسک ها ادغام کرده است و با کشف فرصت های جدید و تخصیص سرمایه به شیوه ای بهینه که به نفع سهامدارانش تمام شود، موفقیت خود را در بلندمدت تضمین می کند...