نود و نه راهبرد برای رهبری زنان در کسب و کار

شروع موضوع توسط Nazanin ‏19/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده / مترجم: لویز پی. فرنکل / سارا پنجی زاده

    زنان چگونه می توانند مهارت های ذاتی خود را به ابزارهای اثربخش رهبری سازمان ها بدل سازند.

    d16b6f9578b49bc794fb65a4c2ee1963.jpg
    • خانم ها نه فقط توانایی تبدیل شدن به رهبرانی بزرگ در عصر ما را دارا هستند، بلکه این وظیفه آنهاست. همانطور که مسئولیت اصلی پرورش و تربیت نسل بعد به زنان سپرده شده، در قبال تضمین استحکام و سلامت نظامها و نهادهایی که نسل بعد به آن تکیه خواهند کرد نیز مسئولیت مشابهی را بر عهده دارند.
    • اکنون زمانه مدیریت و رهبری زنان است. اگر در طول تاریخ فقط یک برهه نیازمند شکوفاسازی استعدادهای بشر، تشکیل گروه های کاری وابسته به هم، و انگیزش کارکنان برای تعالی خواهی در کیفیت محصولات و خدمات بوده، آن زمان عصر حاضر است، و زنان برای انجام موفقیت آمیز، مشتاقانه، و مقتدرانه چنین کارهایی، کلید موفقیت را در دست دارند.

    فهرست مطالب:

    فصل 1: زنانه سازی رهبری
    فصل 2: اگر می توانید خانه ای را اداره کنید، پس می توانید راهبردی باشید
    فصل 3: خطر کردن: رنج بردن از «سندروم دلپذیری» دیگر بس است
    فصل 4: اعمال نفوذ با (و بدون) قدرت
    فصل 5: از بازار گرم کن تا مربی: انگیزش افراد برای شکوفاسازی استعدادهایشان
    فصل 6: گروه های رهبری: از انجمن اولیا و مربیان تا اتاق هیات مدیره
    فصل 7: سلاح های سری زنان: بهره عاطفی و بهره دوست داشتنی بودن
    فصل 8: زنان در مقام کارآفرین : رهبری بنگاه اقتصادی خودتان
    فصل 9: دخترانمان را برای رهبری بار بیاوریم
    و...

    انتشارات سازمان فرهنگی فرا