نویسنده / مترجمان: مارتین لیندستروم / مریم عبدلی ، زهرا ملازاده اردکلو برندهای قدرتمند را از طریق حس های چشایی ، بویایی ، لامسه و شنوایی بسازید کتاب حس برند را می توان به عنوان یک کتاب بین موضوعی معرفی کرد . یک موضوع مدیرین برند است و موضوع دیگر بازاریابی حسی . بازاریابی حسی یکی از ابزارهای مهم و نسبتا جدیدتر نسبت به سایر ابزارهای ارتباطات و ترویج است .بازاریابی حسی فرایند شناسایی و تامین نیازها و علایق مشتریان به روشی سودآور است تا آنها را درگیر ارتباطات دوجانبه ای کند که شخصیت برندها را به زندگی آورده و برای مشتریان هدف ، ارزش افزوده ایجاد کند. انتشارات بازاریابی