حس برند

شروع موضوع توسط Nazanin ‏19/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده / مترجمان: مارتین لیندستروم / مریم عبدلی ، زهرا ملازاده اردکلو

    برندهای قدرتمند را از طریق حس های چشایی ، بویایی ، لامسه و شنوایی بسازید

    378a96387ac86271de2ae2ce44699222.jpg
    کتاب حس برند را می توان به عنوان یک کتاب بین موضوعی معرفی کرد . یک موضوع مدیرین برند است و موضوع دیگر بازاریابی حسی . بازاریابی حسی یکی از ابزارهای مهم و نسبتا جدیدتر نسبت به سایر ابزارهای ارتباطات و ترویج است .بازاریابی حسی فرایند شناسایی و تامین نیازها و علایق مشتریان به روشی سودآور است تا آنها را درگیر ارتباطات دوجانبه ای کند که شخصیت برندها را به زندگی آورده و برای مشتریان هدف ، ارزش افزوده ایجاد کند.

    انتشارات بازاریابی