حل مشکلات رفتاری کودکان در خودمانده

شروع موضوع توسط Nazanin ‏19/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسنده / مترجمان: لیندا ا. هاجدن / الهه محمد اسماعیل- امیر رحمانی رسا

    استفاده از راهکارهای دیداری به منظور بهبود ارتباط دانش آموزان با اختلالات طیف درخودمانگی و سایر دانش آموزانی می پردازد که آسیبهای ارتباطی متوسط تا شدید را تجربه می کنند. همچنین مملو از یادآوری ها برای استفاده از راهکارهایی است که به این دانش آموزان کمک می کند تا در تعاملات اجتماعی و فعالیت های روزمره زندگی شرکت کنند.

    68f4444eb327fc18f311f915240cc49f.jpg
    یکی از مسائل مهم و دشوار برای کودکان با طیف درخودمانگی، رشد مهارتهای ارتباطی و اجتماعی است. ارتباط به عنوان اولین حیطه مشکل برای افرادی که درخودمانگی را تجربه می کنند، می تواند ریشه بسیاری از دشواری ها در تعاملات اجتماعی، عملکرد آموزشی و رفتار به حساب آید.
    مطالب موجود در این کتاب، نتیجه سالها تجربه ی کار با دانش آموزان با تشخیص مشکلاتی از قبیل درخودمانگی، اختلالات نافذ رشد، آسیبهای هیجانی، ناتواناییهای یادگیری، نارسایی توجه، آسیبهای شناختی و ناتواناییهای چندگانه ی شدید است.

    فهرست مطالب:


    • بخش اول: رابطه بین رفتار، ارتباط و راهکارهای دیداری
    • بخش دوم: اقدامات ارزیابی
    • بخش سوم: بهبود ارتباط
    • بخش چهارم: استفاده از راهکارهای دیداری به منظور حمایت از ارتباط و حل مشکلات رفتاری
    • و...

    انتشارات دانژه