مدیریت رفتاری کارآمد برای دوره ابتدایی

شروع موضوع توسط Nazanin ‏20/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسندگان/مترجم: فیونا شلتون - سیمون براول هیل / لیلا صلب صیادی

    اساس و بنیان مدیریت رفتار موثر، داشتن روابط مثبت با دانش آموزان است. ارتباط مثبت پیوند محکمی بین شما و دانش آموزانتان بر قرار می کند. بدون این پیوند، توان شما برای تحت تاثیر قرار دادن و هدایت کردن آنها ضعیف خواهد بود.

    974f5b9c5bf37d8a513149d4a1e64fc4.jpg
    با رعایت نکات زیر می توانید روابط تان را با دانش آموزان تقویت کنید:

    • وقتی دانش آموزان وارد کلاس می شوند با آنها احوالپرسی کنید.
    • برای تک تک آنها اهمیت قائل باشید و به تک تک آنها توجه کنید.
    • به نظر هایشان با دقت گوش بدهید.
    • به آنها مسئولیت بدهید.
    • حتی موقعی که دارید رفتار نامناسبشان را تصحیح می کنید به شأن و شخصیت آنها احترام بگذارید.
    • و دست آخر اینکه: «همانقدر که فکر میکنید سزاوارید دانش آموزان به شما احترام بگذارند به آنها احترام بگذارید»..

    اگر از من بپرسند که «چگونه می توان با مشکلات رفتاری دانش آموزان برخورد کرد؟» ، بلافاصله سئوال می کنم که: «چه کسی» ، «با چه نگرشی» ، «با چه توانایی هایی» ، «با چه امکانات و ابزارهایی» و «در چه شرایطی» می خواهد به مشکل گشایی در مدرسه بپردازد؟...

    انتشارات اوحدی