نویسنده: پرویز درگی فروش ، پاشنه آشیل شرکت ها ، سازمان ها و بنگاه های اقتصادی است سازمان هایی که موفق بوده اند میزان فروش را رشدصعودی بخشیده اند و سازمان هایی که در فروش با ناکامی مواجه شده اند ، همواره با این پرسش روبه رو هستند که چه علل و عواملی موجب افزایش یا کاهش فروش می باشد؟ این کتاب دارای 4 فصل می باشد که عبارت است از : الفبای فروش اسرار فروش افزایش فروش در زمان رکود دانش فروشندگی که در طی این فصل ها در مورد انواع تکنیک ها و استراتژیهای مورد نیاز برای داشتن یک فروش موفق ، مطالبی به خواننده ارئه خواهد شد. انتشارات بازاریابی