نویسندگان/مترجمان: رابرت پریچارد، الیسا اشوود/رامین کریمی، امیر انوشه راهنمای مدیران برای شناخت و افزایش انگیزش همانطور که از عنوان کتاب «مدیریت انگیزش» پیداست، این کتاب با 11 فصل و 2 پیوست، رابطه میان انگیزش و کارآیی و رضامندی را با ذکر مثال و ارائه روش های موثر در افزایش انگیزش کارکنان و اثر آن در بهبود نتیجه فعالیت توضیح می دهد. رابطه مدیریت و انگیزش، شناخت نیازها، شناخت انگیزش، پیش بینی اثرات تغییر و ... از جمله مباحثی است که با روش مندی های اثربخش توصیف شده است. مطالعه اثر حاضر به مدیران در سطوح مختلف و برای همه کسانی که به نحوی در ارتباط کاری و عاطفی هستند و خواهان اثربخشی فعالیت ها همراه با احساس رضایت می باشند، پیشنهاد می گردد. فهرست مطالب: مقدمه تجزیه و تحلیل انگیزش زمینه سازی برای ایجاد انگیزه بهره برداری بهینه از افراد پاداش در قبال موفقیت رابطه مدیریت و انگیزش شناخت نیازها شناخت انگیزش پیش بینی اثرات تغییر و... انتشارات دانژه