مدیریت انگیزش

شروع موضوع توسط Nazanin ‏21/7/15 در انجمن معرفی کتابهای چاپ شده

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نویسندگان/مترجمان: رابرت پریچارد، الیسا اشوود/رامین کریمی، امیر انوشه

    راهنمای مدیران برای شناخت و افزایش انگیزش

    953669220f142eee6adc2918030e3376.jpg
    همانطور که از عنوان کتاب «مدیریت انگیزش» پیداست، این کتاب با 11 فصل و 2 پیوست، رابطه میان انگیزش و کارآیی و رضامندی را با ذکر مثال و ارائه روش های موثر در افزایش انگیزش کارکنان و اثر آن در بهبود نتیجه فعالیت توضیح می دهد.

    رابطه مدیریت و انگیزش، شناخت نیازها، شناخت انگیزش، پیش بینی اثرات تغییر و ... از جمله مباحثی است که با روش مندی های اثربخش توصیف شده است.

    مطالعه اثر حاضر به مدیران در سطوح مختلف و برای همه کسانی که به نحوی در ارتباط کاری و عاطفی هستند و خواهان اثربخشی فعالیت ها همراه با احساس رضایت می باشند، پیشنهاد می گردد.

    فهرست مطالب:
    مقدمه
    تجزیه و تحلیل انگیزش
    زمینه سازی برای ایجاد انگیزه
    بهره برداری بهینه از افراد
    پاداش در قبال موفقیت
    رابطه مدیریت و انگیزش
    شناخت نیازها
    شناخت انگیزش
    پیش بینی اثرات تغییر
    و...

    انتشارات دانژه