نویسنده/ مترجم: آر.برایتون باون/ مجید نوریان کتاب حاضر،با رویکردی روانشناسانه به بررسی معضلات رفتاری کارکنان بدقلق پرداخته و با ارائه شیوه هایی نوین به چگونگی تصحیح این برخوردها، ایجاد آرامش در محیط کار و افزایش بهره وری می پردازد. دیگر نمی توانید این را انکار کنید که آدم های بدقلق همه جا هستند و باید در مقام مدیر سر و کله زدن و ارتباط برقرار کردن با آنها را یاد بگیرید. افراد بدقلق و رفتار دلسردکننده آنها چه مدیر همکار باشند و چه زیردست مستقیم می توانند به اشکال مختلفی نمود داشته باشند. تاخیر همیشگی یا کم کاری ،تندخویی با مشتریان، جر و بحث بین کارمندان، از نمونه های متداول تر رفتار این افراد محسوب می شود. خواندن این کتاب برای مدیران در کلیه سطوح بنگاه های تجاری و خدمات سازمان ها و نهادهای دولتی و اساتید دانشگاه ها توصیه می شود. انتشارات مبلغان