خانم ها پیاده روی را از یاد نبرند

شروع موضوع توسط Nazanin ‏14/10/15 در انجمن دانستنیهای ورزشی

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    944bcbe131aa56cc90ba7a6046289491.jpg


    بهتر است خانم ها در طول هفته پیاده روی و گام برداشتن بطور منظم را ترک نکنند و در طول هفته ده هزار قدم بردارند!

    پیاده روی یک نمونه ورزش ساده و راحتی است که برای بدن مفید بوده و افراد تنها با یکبار امتحان کردن به خاصیت کاهش وزن آن پی خواهند برد. به این معنا که در عرض 5ماه پیاده روی و بدون مراجعه به باشگاههای ورزشی و یا استفاده از رژیم های غذایی خاص، بیش از 20 پوند کاهش وزن خواهید داشت.


    علاوه بر این می توانید در کنار کاهش وزن، سلامت خود را تضمین کرده و به عضلات خود فرم مناسبی دهید. باید گفت که دو عامل مهم وزن بدن و محل پیاده روی در کاهش وزن به وسیله پیاده روی نقش بسزایی را ایفا می کنند.به طور مثال اگر راه رفتن با سرعت متوسط 4 مایل در ساعت باشد به راحتی می توان در این تایم 400 کالری را سوزاند.



    البته لازم نیست که حتما در یک روز این مقدار پیاده روی داشته باشید، می توانید برنامه خود را متعادل کرده و سریع تر نتیجه بگیرید. همچنین در این راه نیاز است که پیاده روی را با فعالیت های روزمره خود وفق دهید. استفاده از وسیله گام شمار نیز شما را در رسیدن به هدفتان یاری خواهد کرد.انجمن پزشکی آمریکا توصیه دارد که استفاده از این وسیله بسیار کارآمد بوده و کاهش وزن را بهتر کنترل می کند.

    گام شمار دارای قابلیت های فوق العاده ای می باشد که بهتر است در فاصله ای نزدیک به ران ها قرار گیرد. این وسیله با نشان دادن تعداد گام ها در طول روز کمک بزرگی را به شما می کند.
    چند قدم برای کاهش وزنتان لازم است؟زمان و مسافت پیاده روی برای هدف کاهش وزن شاخص های نسبی هستند به طوری که برخی لازم است 2000قدم را در یک مایل بردارند تا کالری سوزی داشته باشند و برخی دیگر نیز تنها با 100 گام کاهش وزن خواهند داشت.



    به این منظور لازم است به الگوی زیر توجه داشته باشید:

    1 مایل = 100 کالری سوزانده و 2000 گام
    1 پوند = 3500 کالری

    کاهش وزن 1پوند در هفته = 500 کالری در روزپوند

    در هفته لازم است روزانه 10000 گام را داشته باشید.

    برای آنکه در این راه دلسرد نشده و ترک عادت نداشته باشید توصیه می شود به وسیله راهکارهایی چون استفاده از تردمیل، داشتن یک همراه، تغییر مکان های پیاده روی و استفاده از موسیقی مورد علاقه خود را به پیاده روی علاقه مند کنید.