5 شیوه لاغر شدن با موبایل

شروع موضوع توسط Nazanin ‏14/10/15 در انجمن رژیم درمانی

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    مشاهده پیوست b94a089296cc90c0a7bb6cfe8668c22e.png

    بکار بردن موبایل حد و مرزهای بسیاری را طی کرده است تا به جایی که می توانیم خیلی از کارهای روزمره را فقط با لمس تلفن همراه انجام دهیم ، . این کار هرچند که فایده های بسیاری دارد ولی زیان هم دارد. یکی از این ضررها، کم تحرکی است. درعین حال ما می توانیم از این ابزار برای بالا بردن قدرت بدنی خودمان هم استفاده کنیم و فقط کافیست که شیوه این کار را بلد باشیم در ادامه مطلب درباره این روش ها، صحبت می کنیم.



    به جای اینکه بازی در گوشی خود دانلود کنید، اپلیکیشن های ورزشی رو جایگزین کنید

    کافیست که کلمه “fitness” رو در در قسمت جستجوی گوشی خود وارد کنید تا با بیش از ۵۰۰۰ برنامه فیتنس، برخورد کنید. این اپلیکیشن های ورزشی، اطلاعات ارزشمندی رو به صورت رایگان در اختیار شما می گذارند. خبر خوب اینکه با شروع به کار اپلیکیشن یکا، کار شما بسیار آسان شده و در هر جا می توانید به نکات رژیمی، صفحه شخصی برنامه رژیمی و ورزشی خودتون دسترسی داشته باشید (اطلاعات مربوط به اپلیکیشن یکا متعاقباً در سایت و وبلاگ، به آگاهی شما عزیزان خواهد رسید). حتی می توانید اپلیکیشن هایی رو دانلود کنید که تعداد قدم هایی که در طول روز بر می دارید و یا مقدار فاصله ای رو که دویده اید، به شما نشان می دهد.

    هدفون رو در گوش خود گذاشته و ذهن خودتون رو به ورزش بدهید

    همه ما برای انجام ورزش به انگیزه نیاز داریم. پس چه بهتر که موسیقی مورد علاقه خودمون رو در گوشی ریخته و انرژی و انگیزه خودمون رو برای دویدن یا بلند کردن وزنه، بالاتر ببریم. اگر هم از علاقمندان به موسیقی نیستید، از کتاب های صوتی استفاده کنید و در حین دویدن یا پیاده روی بر روی تردمیل،‌ می توانید از شنیدن داستان لذت ببرید. به این ترتیب، زمان خیلی سریعتر از اونچه که تصور می کنید، می گذرد و برای جلسه بعدی ورزش و شنیدن بقیه داستان و اونچه که بر سر قهرمان داستان می آید، لحظه شماری خواهید کرد.

    یک تصویر انگیزه بخش ورزشی در پس زمینه گوشی همراه خود قرار بدهید

    خیلی ها علاقه دارند که تصاویر هنرپیشه ها یا ورزشکاران مورد علاقه خودشون رو بر روی دیوار اتاق یا در یخچال یا حتی روی آینه، نصب کنند. یکی از روش های جالب برای ایجاد انگیزه بیشتر برای ورزش و تناسب اندام این است که تصویر فردی رو که از دید شما دارای تناسب اندام است بر روی درب یخچال یا آینه قرار بدهید. حال چرا همین کار رو در رابطه با تصویر پس زمینه گوشی خودتون انجام ندهید؟ انقدر که ما به تصویر گوشی خودمون نگاه می کنیم، شاید به سراغ یخچال یا آینه نرویم. علاوه بر این، تلفن همراه شما همیشه، در هنگام خرید از سوپرمارکت یا صرف غذا در رستوران یا گپ زدن با دوستان در کافی شاپ، همراه شماست و با دیدن تصویر پس زمینه، شما رو به عاقلانه و از روی فکر، خرید کردن، تشویق می کند.

    زنگ هشدار تلفن همراه خودتون رو طور تنظیم کنید که ورزش روزانه رو به شما یادآوری کند

    حتی اگر که تلفن هوشمند ندارید، می توانید از زنگ هشدار گوشی های غیرهوشمند خودتون به منظور یادآوری ورزش روزانه استفاده کنید. حتی می توانید از زنگ هشدار برای یادآوری دریافت ویتامین ها و نیز نوشیدن آب کافی روزانه، استفاده کنید. هیچ چیز بهتر از زنگ کشدار و بلند تلفن، ما رو از جای خود تکان نمی دهد. پس از همین حالا، هشدار تلفن همراه رو بر روی یک ساعت خاص برای ورزش کردن، قرار بدهید.

    ویدئوهای ورزشی رو بر روی گوشی خودتون ذخیره کنید

    شاید خیلی از ما این توانایی رو نداشته باشیم که مربی شخصی استخدام کنیم تا نحوه صحیح انجام حرکات ورزشی رو به ما آموزش بدهد. بعضی از ما حتی رویمان نمی شود که از سایر ورزشکارانی که در باشگاه در حال ورزش کردن هستند، از نحوه کار با دستگاه ها، پرس و جو کنیم. ویدئوهای ورزشی، منابع خوبی برای یادگیری حرکات ورزشی می باشند. همیشه قبل از شروع ورزش، از نحوه انجام صحیح اون مطلع شوید تا صدمات احتمالی رو به حداقل برسانید.

    چقدر هیجان انگیز است که شما می توانید، از اپلیکیشن های فیتنس گرفته تا ویدئوهای ورزشی رو در کف دستان خودتون داشته باشید و اون با خودتون به هر جا که خواستید ببرید و در هر زمان که خواستید به اونها مراجعه کنید. امکانات ورزشی که یک گوشی همراه در اختیار شما می گذارد، بسیار زیاد هستند و گوشی رو به یک همراه و دوست ورزشی برای شما تبدیل می کنند. تنها نکته ای که وجود دارد این است که گوشی ما نمی تواند به جای ما ورزش کند و عضلات رو تقویت نماید و این خود ما هستیم که باید به خودمون تکان بدهیم. هیچ گجت و هیچ اپلیکیشنی هر قدر هم که پیشرفته باشد نمی تواند مسئولیتی که به عهده خود ما است به انجام برساند اما می تواند، حرکت در مسیر رو برای ما هموارتر و آسان تر کند.

    شما چگونه از تلفن همراه خود به منظور کاهش وزن و تناسب اندام استفاده می کنید؟ اصلاً آیا تا به حال، چنین استفاده هایی از گوشی خودتون کرده اید؟ آیا روش های دیگری هم سراغ دارید با کمک اونها و تلفن همراه می توان به تناسب اندام رسید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو در قسمت نظرات با ما و سایر دوستان خودتون به اشتراک بگذارید.