چاووشی پس از «پاروی بی‌قایق»

شروع موضوع توسط Nazanin ‏19/10/15 در انجمن موسیقی

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    7482dd15ef455e74bfd64aba64e1a46c.jpg


    بهروز صفاریان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود توضیح داد: فعالیت جدیدی که قرار است با محسن چاووشی داشته باشم مربوط به آلبوم «پاروی بی‌قایق» نمی‌شود و هر آنچه هست مربوط به تولید آلبوم جدید این خواننده است که بعد از قطعی شدن جزییات همکاری پیرامون آن اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

    وی افزود: فعلا کاری قطعی نشده که بخواهم درباره محتوای آلبوم صحبتی کنم اما قطعا تلاش می کنیم که اثری را به مخاطب ارائه دهیم که در فضای موسیقی پاپ کشورمان اثر قابل قبولی باشد و مخاطب بتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کند.

    صفاریان در پایان با اشاره به دیگر فعالیتهای خود در عرصه موسیقی گفت: بعد از پایان آهنگسازی و تنظیم آلبوم فریدون آسرایی، مشغول آهنگسازی و ساخت چند قطعه جدید برای محمد اصفهانی هستم که تصور می‌کنم قطعه های متفاوتی از این دو خواننده موسیقی پاپ کشورمان خواهد بود که اگر کارها طوری باشد که به لحاظ کیفی مورد قبولمان قرار گیرد برای انتشار آلبوم های جدید اقدام خواهیم کرد. ضمن اینکه این روزها درگیر تولید آثاری برای جشنواره ققنوس هستم که به زودی جزییات آن را اعلام خواهد کرد.

    صفاریان با اشاره به دیگر فعالیتهای خود در عرصه موسیقی گفت: بعد از پایان آهنگسازی و تنظیم آلبوم فریدون آسرایی، مشغول آهنگسازی و ساخت چند قطعه جدید برای محمد اصفهانی هستم که تصور می‌کنم قطعه های متفاوتی از این دو خواننده موسیقی پاپ کشورمان خواهد بود

    تازه ترین آلبوم محسن چاووشی با عنوان «پاروی بی قایق» آن طور که این خواننده در برخی از سایت های منسوب به وی اعلام کرده طی روزهای اخیر روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    این آلبوم شامل 10 قطعه با نام های «دزیره» با ترانه روزبه بمانی و تنظیم امیرجمال فرد، «قهوه قجری» با ترانه روزبه بمانی و تنظیم محسن چاووشی، «تفنگ سرپر» با ترانه حسین غیاثی و تنظیم محسن چاوشی، «پاروی بی قایق» با ترانه حسین صفا و تنظیم امید حجت، «خواب»، «یه خونه کوچیک»، «کلنجار»، «وصیت»، «جز» با ترانه حسین صفا و تنظیم محسن چاوشی و «یوسف» با ترانه حسین صفا و تنظیم کوشان حداد برای علاقه مندان موسیقی توسط موسسه تصویر گستر پاسارگاد روانه بازار موسیقی می شود.

    امید حجت، شاهرخ پوریامین و بهنود فدوی گیتار الکتریک، امید حجت گیتار آکوستیک، بابک ریاحی پور گیتار باس، فیروز ویسانلو گیتار اسپانیش، هومن نامداری کلارینت، میثم مروستی ویولن نوازندگان این آلبوم هستند ضمن اینکه میکس نهایی آلبوم توسط امیر جمال فرد و مسترینگ آن در آلمان انجام شده است.