پایان‌نامه‌های کشور در موبایل شما!

شروع موضوع توسط Nazanin ‏21/10/15 در انجمن اخبار تکنولوژی

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    نسخه موبایلی نرم افزار جست‌وجوی پایان‌نامه‌های پایگاه اطلاعاتی پایان‌نامه‌های كشور كه براساس سیستم عامل اندروید ایجاد شده با نام «گنجینه همراه» رونمایی شد.


    ff8e52443a13203b34b72232ca40415b.gif




    با رونمایی از نسخه اندروییدی جست‌وجوی پایان‌نامه‌های پایگاه اطلاعاتی پایان‌نامه‌های كشور توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، امكان جست‌وجوی پایان‌نامه برای تمامی اعضای این پایگاه از طریق تلفن همراه فراهم می‌شود.

    طراحی نرم‌افزار به گونه‌ای است كه برای سیستم‌های عامل اندروید نوشته شده است و كاربر می‌تواند پس از دریافت نرم‌افزار مربوطه آنرا بر روی موبایل خود نصب و به راحتی از آن استفاده کند.

    بارزترین ویژگی این نرم افزار در دسترس بودن دائمی آن است. برای استفاده از این نرم افزار، نیازی به اتصال به اینترنت نیست
    با استفاده از این نرم افزار امکان جست‌وجو در بیش از 119 هزار پایان‌نامه پیش از سال 1387 فراهم می‌شود. كاربران با استفاده از این نرم افزار می تواند به عناونین و قسمتی از اطلاعات كتابشناختی پایان نامه ها دسترسی داشته و از طریق شماره رکورد نمایش داده شده به سایت مراجعه كرده و در بخش جست‌وجوی پیشرفته یا بخش گنجیه همراه از طریق شماره مدرک اطلاعات، بیشتر در مورد آن مدرک به دست آورند و در صورت امکان نسخه 15 صفحه یی را مطالعه کنند.

    در حال حاضر پایگاه منابع بیش از 47 هزار عضو دارد كه تمامی اعضا می‌توانند از این امكان بهره‌مند شوند.

    کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت پژوهشگاه این نسخه که یک فایل با پسوند apk می‌باشد را به صورت رایگان دانلود و آنرا بر روی گوشی خود نصب کنند. پس از نصب از کاربر کد فعال‌سازی خواسته می‌شود که این کد از طریق پایگاه منابع قابل تهیه است.

    پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در نظر دارد، اطلاعات موجود در پایگاه پایان نامه ها را تا پایان سال 1391 در نسخه موبایلی به روز كند.