چاپ کتاب زنده‌یاد خسرو شکیبایی

شروع موضوع توسط Nazanin ‏23/10/15 در انجمن تاتر و سینما

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    1b992efd238196e600478cd21a608a7a.jpg
    چاپ کتاب خسرو شکیبایی با حضور نویسنده، جمشید مشایخی، همسر آن مرحوم و دیگر هنرمندان آغاز شد.مراسم آغاز چاپ کتاب خسرو شکیبایی با حضور جمشید مشایخی، مجید جعفری، حمیدرضا افشار، علیرضا رضا داد، سید امیر سید زاده، حبیب ایل بیگی، الهام قره خانی نویسنده کتاب، بابک مانی عکاس پرتره کتاب و جمعی از خبرنگاران در خانه فرهنگ و هنر گویا برگزار شد.

    ناصر میرباقری مدیر انتشارات گویا در ابتدا این مراسم گفت: چاپ این کتاب با همت دوستان آغاز شد. امیدوارم این کتاب یادی از خسو شکیبایی را برای علاقمندان به هنر وی زنده کند. صحبتها و یادداشت هایی درباره مرحوم خسرو شکیبایی در این مجموعه گردآوری شده است.

    جمشید مشایخی نیز در این ارتباط از مدیر انتشارات تشکر کرد:از شما که به درآمد این کار توجه نکرده اید، تشکر می‌کنم. می دانم چه مشکلاتی را پشت سر گذاشته اید. خاک پای شما هستم و قدردانی می کنم.

    این کتاب با عنوان "خسرو شکیبایی" در 215 صفحه و قطع رحلی بزرگ تا 20 روز دیگر آماده می شود. در این کتاب با هنرمندانی چون هدیه تهرانی، مجید جوانمرد، پوران درخشنده، مهدی صباغ زاده و... درباره مرحوم شکیبایی گفتگو هایی انجام شده است. از عکاسان این کتاب می توان به، بابک مانی، فریدون خسرویان، محمدرضا قوام پور، بهرام گوهری و شراره ایرایی اشاره کرد.

    چاپ این کتاب عصر امروز در مراسمی نمادین توسط جمشید مشایخی در چاپخانه انتشارات گویا آغاز شد.

    بابک مانی که در سال‌های گذشته با آثار عکاسی‌اش در مطبوعات ایران مورد توجه علاقه‌مندان هنر و سینما بوده ، بای اولین بار قسمتی از عکس‌های پرتره او به صورت کتاب در مجموعه زنده‌یاد خسرو شکیبایی زیر چاپ رفته است.